საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

თარიღი: 04/04/2020

ბრძანების N::

ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის

ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის

საბჭოს სხდომის

ოქმი N 4

4.04.2020

დღის წესრიგი:

1.ფაკულტეტის კონცეფცია ელექტრონული სწავლების კომპონენტების გამოყენებასთან დაკავშირებით;

2. პროგრამებით გათვალისწინებული პრაქტიკის შეფასების საკითხი;

3. სამაგისტრო შრომების შესრულებისა და დაცვის ვადები;

4. შემოდგომის კურსდამთავრებულების წარდგინება;

სხვა:

საბჭოს სხდომა ჩატარდა ზუმის აპლიკაციის გამოყენებით.

სხდომას ესწრებოდნენ:

საბჭოს თავჯდომარე: პროფესორი თამარ გაგოშიძე

ფაკულტეტის საბჭოს  წევრები :

ფსიქოლოგიის სასწავლო-სამეცნიერო დეპარტამენტი:

პროფესორები:

კუტალაძე იამზე, ნადარეიშვილი ვახტანგ, სურმანიძე ლალი

ასოცირებული პროფესორები: 

აბაშიძე თამარ, არუთინოვა ლუიზა, დესპოტაშვილი მედეა, მამუკაძე შორენა, მარწყვიშვილი ხათუნა, მელიქიშვილი მანანა, მესტვირიშვილი მაია, ფირცხალავა ეკატერინე,  ხეჩუაშვილი ლილი, ირინე ჟვანია.

ასისტენტ პროფესორები:

ჩხიკვიშვილი ლია, თეონა ლოდია

განათლების მეცნიერებათა სასწავლო-სამეცნიერო დეპარტამენტი:

პროფესორი: 

ქეთევან ჭკუასელი

ასოცირებული პროფესორი : 

პეტრიაშვილი იზაბელა, რუსუდან სანაძე, ზაქარია ქიტიაშვილი

სტუდენტთა თვითმმართველობის წარმომადგენლები:

ქეთევან ცანავა, მარინე ბორჩაშვილი

ფაკულტეტის საბჭოს სხდომას ესწრებოდა 22 წევრი

მოისმინეს:

1.ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსის ასოცირებული პროფესორის მანანა მელიქიშვილის მოხსენება ახალი კორონავირუსით გამოწვეული ვითარების პირობებში ფაკულტეტის კონცეფციის შესახებ კურიკულუმში ელექტრონული სწავლების კომპონენტების გამოყენების შესახებ. მან აღნიშნა, რომ კონცეფციის პროექტი წინასწარ დაეგზავნა საბჭოს და საბჭოს წევრებისგან მიღებულ იქნა უკუკავშირი. ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებების დეპარტამენტის პროფესორმა წარმოადგინეს თავიანთი შენიშვნები.

აზრი გამოთქვეს:

ასოც. პროფესორებმა ზ. ქიტიაშვილმა, რ. სანაძემ, თ.აბაშიძემ. მათ აღნიშნეს, რომ  სემინარის ჩატარებისას პედაგოგს მეტი თავისუფლება უნდა მიეცეს - სინქრონულ თუ ასინქრონულ რეჟიმში ჩაატარებს. ამისათვის ტექსტში უნდა ხაზგასმული იყოს არჩევანის შესაძლებლობა. კერძოდ ტექსტი:  „ სემინარის ფორმატი შეიცვლება და დაიყოფა სინქრონულ და ასინქრონულ კომპონენტებად. ასინქრონულ რეჟიმში სტუდენტების გამოკითხვის ეკვივალენტი იქნება მუდლის პლატფორმაზე დავალებების შესრულება, რის საფუძველზეც  მოხდება სტუდენ ტის დასწრება-აქტივობის შეფასება. სინქრონულ რეჟიმში სემინარზე დრო დაეთმობა ძირითადად სტუდენტების შეკითხვებზე პასუხს, განმარტებებს და დისკუსიას, შესაბამისად, ონლაინ რეჟიმში შესაბამისად, დასაშვებია, რომ ონლაინ რეჟიმში სემინარის ხანგრძლივობა საკონტაქტო დროით გათვალისწინებული დროის  ნახევარს წარმოადგენდეს“ შეიცვალოს შემდეგი ფორმულირებით:

„სემინარის ფორმატი შესაძლებელია იყოს ასინქრონულ და/ან სინქრონულ რეჟიმში.

ა. ასინქრონულ რეჟიმში: სტუდენტების გამოკითხვის ეკვივალენტი იქნება მუდლის

პლატფორმაზე დავალებების შესრულება, რის საფუძველზეც  მოხდება სტუდენტის

დასწრება/აქტივობის შეფასება. ამ შემთხვევაში სინქრონულ რეჟიმში სემინარზე დრო

დაეთმობა ძირითადად სტუდენტების შეკითხვებზე პასუხს, განმარტებებს და

დისკუსიას. შესაბამისად, თუ ონლაინ რეჟიმში სტუდენტთა გამოკითხვა არ წარმოებს,

დასაშვებია, სემინარის ხანგრძლივობა საკონტაქტო დროით გათვალისწინებული

დროის  ნახევარს წარმოადგენდეს.

ბ. სინქრონულ რეჟიმში: პროფესორ-მასწავლებლის არჩევანისა და ტექნიკური

შესაძლებლობის ფარგლებში სტუდენტი შეფასდება ზეპირი გამოკითხვის ფორმით

ონლიან რეჟიმში, ხოლო მათი შეფასება დაფიქსირდება LMS-ის ჟურნალში.“

ასოც. პროფესორმა ზ. ქიტიაშვილმა შესთვაზა საბჭოს კენჭისყრა ამ საკითხზე.

საბჭოს მდივანმა დააყენა კენჭისყრაზე დოკუმენტის აღნიშნული ტექსტის შეცვლა შემოთავაზებული ვარიანტით.

მომხრე:22

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0.

დაადგინეს: შეიცვალოს მე-3 მუხლში წარმოდგენილი ტექსტი სემინარის ფორმატის შესახებ მისი შემოთავაზებული ვარიანტით.

ასოც. პროფესორმა მ. მელიქიშვილმა აღნიშნა, რომ დოკუმენტის მე-6 მუხლში - შეფასება -მოცემულია შეფასების ცვლილების ორი პუნქტი- ა. და ბ. კერძოდ, ა. პუნქტით ფინალურ გამოცდას დაემატება შუალედური გამოცდებისთვის განკუთვნილი ქულები, ხოლო ბ. პუნქტის მიხედვით შეიძლება შიეცვალოს შუალედური გამოცდის ჩატარების წესი- ჩანაცვლდეს პრეზენტაციით, ესეთი, „ქეისის“ გარჩევით. ამ პუნქტში ასევე აღნიშნულია, რომ ფონალური გამოცდების ქულა შეიძლება შეიცვალოს და ვარირებდეს 40-დან 70-მდე. მ. მელიქიშვილმა საბჭოს წევრებს აუხსნა, რომ რაც უფრო მინიმალური ცვლილება იქნება უკვე დამტკიცებულ ქულებში, სწავლის პროცესის მართვის სამსახურისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების სამსახურისთვის უფრო ადვილი იქნება ამ ცვლილების განხორციელება. ამიტომ მისი შემოთავაზებაა, ამოღებულ იქნას ა. პუნქტი და დარჩეს მხოლოდ ბ. პუნქტი. ფაკულტეტზე განხორციელდეს შუალედური გამოცდები, შესაძლებელია შეიცვალოს ფორმატი, მაგრამ დარჩეს სილაბუსების შესაბამისი ქულები. ასევე ამოღებულ იქნას ფრაზა იმის შესახებ, რომ ფინალური გამოცდის ქულები შეიძლება შეიცვალოს და ვარირებდეს 40-დან 70 ქულამდე. მან საბჭოს შესთავაზა ბ. პუნქტის ახალი ფორმულირება:

„სილაბუსებში არსებული შეფასების ისეთი კომპონენტები, როგორიცაა ესე,

პრეზენტაცია, საშინაო დავალება  და ა.შ. შესრულდება moodl-ის (გამონაკლის

შემთხვევაში LMS-ის) გამოყენებით და შეფასდება ახალი შეფასების შესაბამისად,

რომელიც განთავსდება Moodl-ის პლატფორმაზე და გაიგზავნება ფაკულტეტის

და თსუ-ს ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურში.

არსებული მდგომარეობის გახანგრძლივების შემთხვევაში, შუალედური

გამოცდა/გამოცდები ჩანაცვლდება შემდეგნაირად: 

ფინალურ   გამოცდისთვის განკუთვნილი ქულები დარჩება უცვლელი;

შუალედური გამოცდის ქულები ჩანაცვლდება ახალი დავალებებით:

პრეზენტაცია, ესე, ქეისი, საშინაო დავალება ან ნებისმიერი სხვა სახის წერითი

დავალებით.“

საბჭოს მდივანმა კენჭისყრაზე დააყენა აღნიშნული ფორმულირება და ა. პუნქტის ამოღების საკითხი.

მომხრე:22

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0.

საბჭოს მდივანმა, ი.ჟვანიამ კენჭისყრაზე დააყენა კორონავირუსის თავიდან აცილების მიზნით შექმნილი ვითარების გამო ფაკულტეტის სწავლების სტრატეგიის დოკუმენტის საბოლოო ვარიანტი.

მომხრე:22

წინააღმდეგი: 0

თავი შეიკავა: 0.

დაადგინეს: დამტკიცდეს „ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებათა ფაკულტეტის სწავლების სტრატეგია კორონავირუსის თავიდან აცილების მიზნით შექმნილი ვითარების გამო“ და გამოქვეყნდეს ფაკულტეტის ვებ გვერდზე.

2. ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსმა, ასოცირებულმა პროფესორმა მანანა მელიქიშვილმა საბჭოს მოახსენა, რომ პანდემიით გამოწვეული ვითარების გამო სათანადოდ ვერ შესრულდება პროგრამების პრაქტიკის კომპონენტი და საჭიროა მის მოდიფიკაციაზე მსჯელობა. ეს საკითხი ეხება საბაკალავრო პროგრამებს: ოკუპაციური თერაპია და მასწავლებლის ინტეგრირებული პროგრამა, ასევე პედაგოგიკის მაინორის პროგრამისა და მილევად რეჟიმში არსებული დაწყებითი მასწავლებლის მოსამზადებელი პროგრამის სტუდენტებს, რაც საკმაოდ დიდი რაოდენობაა. მან აღნიშნა, რომ ახალი რეგულაციის პირობებში სემესტრის დასრულებამდე შესაძლებელია შემჭიდროვებული გრაფიკით ოკუპაციური თერაპიის კურიკულუმში პრაქტიკული კურსების საათების ანაზღაურება, ხოლო მანამდე, დისტანციურ რეჟიმში კი თეორიული ნაწილის შესწავლა. რაც შეეხება მასწავლებლის მოსამზადებელ პროგრამებს, აუცილებელია პრობლემის ისე გადაჭრა, რომ სტუდენტები არ დაზარალდნენ და პრაქტიკული ჩვევების ათვისება მოახერხონ.

აზრი გამოთქვეს:

ასოცირებულმა პროფესორმა ზაქარია ქიტიაშვილმა, პროფესორმა ქეთევან ჭკუასელმა. მათ აღნიშნეს, რომ  პროგრამებში ყველა სტუდენტს ევალება უნდა შეასრულოს პრაქტიკული კურსი, რადგან ძალიან მნიშვნელოვანია რეალურ სიტუაციაში პროფესიული ჩვევების დაუფლება.  ამისათვის ერთადერთი გამოსავალია, ეთხოვოს განათლების სამინისტროს ონლაინ გაკვეთილებზე სტუდენტების დასწრების უფლება და დისტანციური სუპერვიზია აკადემიური პერსონალისა და მასწავლებლის მხრიდან. განათლების სხვადასხვა პროგრამების შესაბამისი სტუდენტების სიას გადასცემენ დეკანს, რომელიც ადმინისტრაციას სთხოვს შუამდგომლობას განათლების სამინისტროსთან.

კენჭი უყარეს წინადადებას:

ეთხოვოს საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურის და სპორტის სამინისტროს განათლების პროგრამების სტუდენტები დაუშვან თიმსის აპლიკაციის საშუალებით ონლაინ გაკვეთილებზე.

ოკუპაციური თერაპიის სტუდენტებმა ონლაინ გაიარონ პრაქტიკის თეორიული ნაწილი და კარანტინის მოხსნის შემდეგ პრაქტიკული ნაწილი შეასრულონ შესაბამის ცენტრებში.

მომხრე: 22

წინააღდმეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს:

ეთხოვოს საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურის და სპორტის სამინისტროს მასწავლებლის ინტეგრირებული პროგრამის, პედაგოგიკის მაინორის პროგრამისა და მილევადი რეჟიმის დაწყებითი განათლების მასწავლებლის მოსამზადებელი პროგრამის სტუდენტების დაშვება ონლაინ გაკვეთილებზე.

ოკუპაციური თერაპიის საბაკალავრო პროგრამის სტუდენტებმა პრაქტიკით გათვალისწინებული თეორიული საკითხები გაიარონ და კარანტინის დასრულების შემდეგ კი ადგილზე ცენტრებში ჩაუტარდეთ პრაქტიკა.

3. დეკანის მოადგილემ სასწავლო დარგში, ასოცირებულმა პროფესორმა ხათუნა მარწყვიშვილმა საბჭოს მოახსენა სამაგისტრო დაცვებისა და წინასწარი დაცვების ვადების ორგანიზების თაობაზე. მან აღნიშნა, რომ მაგისტრანტების ნაწილი მოახერხებს დაცვას სემესტრის ბოლოს, ხოლო ნაწილზე ფაკულტეტის საბჭოს აქვს უკვე მიღებული გადაწყვეტილება, რომ შექმნილი პანდემიური ვითარებიდან გამომდინარე შესაძლებელია დაიცვან სექტემბერში. მან შესთავაზა საბჭოს სამაგისტრო შრომების წინასწარი დაცვის ვადად გამოცხადდეს 17-27 ივნისი, ხოლო დაცვის ვადად კი 17-27 ივლისი.

საბჭომ კენჭი უყარა წინადადებას:

მომხრე: 22

წინააღდმეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს:

სამაგისტრო ნაშრომების წინასწარი დაცვების ვადად გამოცხადდეს 2020 წლის 17-27 ივნისი;

სამაგისტრო ნაშრომების დაცვის ვადად გამოცხადდეს 2020 წლის 17-27 ივლისი.

4. საბჭოს მდივანმა, ასოც.პროფ. ი. ჟვანიამ წარმოადგინა ფაკულტეტის კურსდამთავრებული სტუდენტები, ვისაც მიენიჭა კვალიფიკაცია.

I. მიენიჭოთ სოციალური მეცნიერებების ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი ფსიქოლოგიაში და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2019/2020 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

სწავლების ძირითადი დარგი: ფსიქოლოგია

დიპლომი ჩვეულებრივი:

  1. აბაზაშვილი მაკა
  2. გერსამია მარიამ
  3. გოგავა ნინო
  4. დემეტრაშვილი სალომე
  5. დოლიძე სალომე
  6. ვარდიაშვილი თეონა
  7. თათარაშვილი დარეჯან
  8. კაბულოვი ანა
  9. კენკიშვილი ანი
  10. კვიცარიძე ლიკა
  11. მაისურაძე მარიამ
  12. ნემსაძე ლუკა
  13. ნემსიწვერიძე ენდი
  14. რუხაძე ბარბარე
  15. საღინაძე თამარი
  16. სახელაშვილი თამარი
  17. სიჩანინ ნადეჟდა
  18. ტუსნიაშვილი სალომე
  19. შაფაქიძე ანა
  20. შოშიაშვილი გიორგი
  21. ცისკაძე მარიამ
  22. ჭუმბურიძე ნინო

საბჭომ კენჭი უყარა წარდგინებას:

მომხრე: 22

წინააღდმეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

II. მიენიჭოთ განათლების ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი 2019/2020 სასწავლო წლის შემოდგომის სემესტრის კურსდამთავრებულებს:

სწავლების ძირითადი დარგი - მასწავლებლის განათლება

ქვედარგი - დაწყებითი განათლების პედაგოგიკა

დიპლომი ჩვეულებრივი:

  1. ატახალილოვა გიულტან
  2. გამრეკელაშვილი ლონდა

საბჭომ კენჭი უყარა წარდგინებას:

მომხრე: 22

წინააღდმეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

III. მიენიჭოთ ფსიქოლოგიის მაგისტრის აკადემიური ხარისხი და მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი  2020 წლის შემდეგ კურსდამთავრებულებს:

სამაგისტრო პროგრამა: ,,განათლების ფსიქოლოგია და კვლევა"

დიპლომი ჩვეულებრივი:

  1. ზურაბაშვილი მარიამ

საბჭომ კენჭი უყარა წარდგინებას:

მომხრე: 22

წინააღდმეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

IV. მიენიჭოთ განათლების მეცნიერებების მაგისტრის  აკადემიური ხარისხი და   მიეცეთ შესაბამისი დიპლომი  2020 წლის შემდეგ კურსდამთავრებულებს:

სწავლების ძირითადი დარგი - განათლების მეცნიერებები

დიპლომი წარჩინების:

  1. ძაგნიძე სალომე
  2. სამჭკუაშვილი ლიკა
  3. წურწუმია ნინო

დიპლომი ჩვეულებრივი:

  1. მრელაშვილი დალი

საბჭომ კენჭი უყარა წარდგინებას:

მომხრე: 22

წინააღდმეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

V. შევიდეს შესწორება ფაკულტეტის საბჭოს 2019 წლის 21 აგვისტოს გადაწყვეტილებაში (ოქმი N7)  და პუნქტი დ) ჩამოყალიბდეს შემდეგნაირად:

დ) განათლების ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი

სწავლების ძირითადი დარგი - მასწავლებლის განათლება

ქვედარგი - დაწყებითი განათლების პედაგოგიკა:

დიპლომი წარჩინებით:

  1. ქამუშაძე ნინო
  2. ქობულაძე გურანდა

დიპლომი ჩვეულებრივი:

  1. აკოპიან მარიანნა
  2. ალიევა ზარიფა
  3. გალოიან ასტხიკ
  4. გაჯიევა ხეირანსა
  5. დარგალი სამირა
  6. ისმაილოვა ვუსალე
  7. მენაბდიშვილი ნათია
  8. მნდლიან მარინე
  9. ომარაშვილი მარიამი
  10. სულეიმანოვა ზოხრა
  11. უმბათოვი ამინ
  12. ჩახოიან კატია
  13. ჯაღაცპანიან ოფელია
  14. ჰასანოვა სონა

საბჭომ კენჭი უყარა წარდგინებას:

მომხრე: 22

წინააღდმეგი: 0

თავი შეიკავა: 0

დაადგინეს:

დამტკიცდეს ფსიქოლოგიისა და განათლების მეცნიერებების კურსდამთავრებულების კვალიფიკაციის მინიჭების წარდგინება და წარედგინოს რექტორს.

 

საბჭოს თავმჯდომარე: პროფესორი თამარ გაგოშიძე

საბჭოს მდივანი: ასოცირებული პროფესორი ირინე ჟვანია